środa, 1 lutego 2012

Na słodko

Rzeczywistość za oknem mrozi niesamowicie - w związku z tym postanowiłam rozgrzać piekarnik :) Wymieszałam sobie parę składników i wyszły ciasteczka :) Szybko, tanio i smacznie :) Przepis i zdjęcia poniżej - zapraszam do oglądania i smakowania :)




Składniki:
25 dkg mąki
1 jajko
10 dkg masła
10 dkg cukru pudru
1 łyżeczka proszku do pieczenia

Wszystko dokładnie mieszamy i ugniatamy ciasto. Wstawiamy na jakiś czas do lodówki, po czym formujemy lub wycinamy foremkami ciasteczka o dowolnym kształcie. Pieczemy ok.20 minut w temp. 180 stopni. Wierzch ciasta przed pieczeniem posypałam granulkami kawy, w poprzedniej wersji dodałam do ciasta wiórek kokosowych - też było dobre :) Smacznego :)

5 komentarzy:

  1. Ja tu biedny w pracy głodem przymieram a Ty mnie tu gula robisz... ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. dawaj ciacha :D tesz scem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ciasteczka,ale nie mogą się zbyt łatwo robić,bo byłabym szersza niż dłuższa.Zamiast robić zdjęcia w Łazienkach,musiałybyśmy ostro biegać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ciasta i ciasteczka to ogromna pokusa :) Ale podążam za mądrością Oscara Wilde "Jedynym sposobem pozbycia się pokusy jest uleganie jej" ;)

      Usuń