środa, 15 lutego 2012

Zielone listki

18 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaaaale ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry test na spostrzegawczość

    OdpowiedzUsuń
  3. wywołaj tymi "listkami" wiosnę pliiiiiissssssssss!!!111 xD

    p.s. ło Jezu jak się teraz zmieniła weryfikacja obrazkowa ;( mam trudności z rozszyfrowaniem literek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, już zlikwidowałam weryfikację obrazkową, nie smuć się więcej ;D

      Usuń
  4. wow :) z początku nie wiedziałaś cóż to takiego :) Bardzo ciekawe zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, pierwsze co zobaczyłam, to zielone listki :)

    Ps
    czy mogłabyś wyłączyć tą weryfikację obrazkową? Nowa wersja jest bardzo trudna "do przejścia"...

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się wywołać szybciej wiosnę ;)

      Usuń
  7. Wery najs :) Wiosenny, warszawski socrealizm z liściem w tle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zgadnij gdzie to? :)

      Usuń
    2. Pudło ;) Zdjęcie pstryknięte ze schodków prowadzących z Zamku Królewskiego do Pałacu Pod Blachą :)

      Usuń
    3. Czyli to już nie jest soc mimo, że podobne w formie i treści :)

      Usuń
  8. Haha, ale złudzenie, przez moment dostałam oczopląsu, aż dotarło do mnie na co patrzę :)

    OdpowiedzUsuń