czwartek, 12 lipca 2012

Spotkanie blogerek i prezenty

Wrócę dziś wspomnieniami do ostatniej niedzieli, która minęła mi bardzo szybko i sympatycznie za sprawą spotkania z Izą i Anią :) Przegadałyśmy w kameralnym gronie ponad 4 godziny, popijając przy tym koktajle i kawy mrożone :) Takie spotkanie w realu, po tym jak odwiedzałyśmy się w wirtualnym świecie stanowi wspaniałe zwieńczenie nawiązanego kontaktu :) Czas minął bardzo szybko i mam nadzieję na powtórkę w najbliższej przyszłości :) Przy okazji ozdobiłyśmy się z Izą pięknymi broszkami, które miałyśmy szczęście wygrać w candy u Agnieszki :) Poza tym Iza obdarowała nas ślicznymi zakładkami :)





Jakiś czas temu otrzymałam też śliczne prezenty od Peninii - dziękuję Ci bardzo serdecznie za te cudowności :) Patrzę i patrzę i nie potrafię się zdecydować, co bardziej mi się podoba :)


14 komentarzy:

  1. Fajne są takie spotkania! Świetne prezenty dostałaś!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne spotkanie:))..a prezenty śliczne...pamiętam jak bardzo bałam się cokolwiek napisać w notesiku od Peninii:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo - czaję się do pierwszego napisania w notesiku jak do jeża ;)

      Usuń
  3. Super tak spotkać się w realu :))))
    Prezenty cudne :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. musiało być bardzo sympatycznie! :) widzę tylko uśmiechnięte buźki ;) a któż cykał focię namber 1? Samowyzwalacz czy...? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne dziewczyny!
    A prezenty od Peninii prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewelinko takie spotkania są urocze:)
    Cieszę się, że mogłam zrobić Ci małą niespodziankę:))

    Posyłam serdecznie i słoneczne pozdrowienia-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne prezenty dostałaś od Peninii!Też bym tylko podziwiała i dotykała.
    Spotkanie zleciało nam tak niesamowicie szybko! Nie wierzę,że to były 4 godziny!!!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie spotkanie i super prezenty dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie nam się w trójkę gadało :) Już się cieszę na myśl o kolejnych pogaduchach :)
    A prezenty od Peninii urocze, ja też otrzymałam od niej śliczny notesik i też żal mi w nim pisać :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Wam było fajnie!!!!!!!
    Prezenty śliczne tak samo.....Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. prezenty od Peninii śliczne. Fajne są takie spotkania , tylko czasu mało by się nagadać:))

    OdpowiedzUsuń