poniedziałek, 3 listopada 2014

Jestem z powrotem

Powracam na bloga. A przynajmniej mam taką nadzieję, że jako tako się już zorganizowałam i będę regularnie wrzucała posty. Pół roku, które minęło od ostatniego wpisu i które zleciało mi w ekspresowym tempie, poświęciłam w pełni mojemu Synkowi. Odwdzięcza się teraz cudownymi uśmiechami i radosnym gaworzeniem :) W temacie macierzyństwa doznałam całej palety uczuć. Mamy pewnie wiedzą, o czym mówię ;) A o macierzyństwie na wesoło co nieco TU :)


Powracam również do szydełkowania. Powoli i niekoniecznie systematycznie dziergam kordonkowe kółeczka. Cel: szydełkowe szorty. Ażurkowym wzorkiem, mam nadzieję, odciągnę uwagę od mych pociążowych krągłości ;) A podążam za TYMI wskazówkami.






9 komentarzy:

  1. NO jesteś Ewelka, tęskniłam! Szukałam maila nawet na Twojej stronie, ale nie ma....
    pisałam w komentarzu....
    Uściski matulko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Po pierwsze i najważniejsze: serdeczne gratulacje! Nie miałam jeszcze okazji więc teraz nadrabiam.
    Bardzo się cieszę, że powróciłaś do blogowania, czekam z niecierpliwością na skończoną prace, serdeczności dla całej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wróciłaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelinko...a ja właśnie jakiś czas temu zastanawiałam sie jak sobie radzisz jako mamcia:)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witamy,witamy! Mam nadzieję,ze teraz już z nami zostaniesz!Ostatnio myslałam o Tobie:) Fajny wzorek,widzę,że praca wre!

    OdpowiedzUsuń
  6. HURA!!!!! nareszcie Jesteś!!!! witaj znowu w blogowym świecie,bo to oznacza, że zorganizowałaś się już ze wszystkim i masz chwilę dla siebie. Strony polecane są świetne. Szydełkowe szorty będą świetne, bo widzę fajny wzorek na tych kółeczkach. Buziaki dla całej trójcy, a ja zmykam podejrzeć kuchnię Twojego męża

    OdpowiedzUsuń
  7. A już myślałam, że potrzebny Ci klaps w dupencję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. też wróciłam, w nieco innym ubraniu ;)
    serdeczności dla Waszej trójeczki :)

    OdpowiedzUsuń